31 Temmuz 2018 Salı

Kafama göre Yazmaca :)


Başla Bakalım 
 Yaşam kutsal, yaşam bir oyun, ama oyuncu olsak da oynayanı biz değiliz. Tanrım daha iyi bilir :)
  Yaşam bir toz tanesi, bir canlı zerresi. Sonunu ya da sonsuzluğunu tam bilemediğimiz kainatın, insanlık hanesi.
  Yaşam geçici mi, bir döngü mü ?
  Yaşam bir oyun bahçesi. oynamamız için oyuncaklar kurulmuş. Biz oyuncular olsak da oynayanı biz değiliz. Tanrım daha iyi bilir :)

  Cüz-i irade, ram vakti... agnostik düşüncenin bile yetersiz kaldığı...bu arada işin içinden kolayca çıkıvermeciliğin yanlışlığı... tabi ki hiç biri bizi mutlu etmez amaaaaa belki de yüceliğin zirvesi, nirvanaya ermişliğin son noktası BASİT BİR YAŞAM dır... Kim bilir :)

  Bir başlangıç yapalım dedik. Ruhun aydınlanması mı dersiniz, bilincin şaha kalkması mı yok yok içimizdeki filozofun diploma alması mı, [yazım kuralları bile eksik kalıyor.( Yazım kurallarını iyi bilmediğimden :) ) ] ki neyse uzatmayayım, bu bir sadece özgürce, saçmaca (kimine göre) kafama göre yazmacılığın bir başlangıcı. Şimdilik yazdım bitti. Daha yazacağım ;)

Kafama Göre Yazmaca